Jak stworzyć dobrą wizytówkę?

ulotki reklamowe
Czy ulotki reklamowe wciąż są skuteczne?
2019-11-04
druk ulotek online
Jak zamówić ulotki reklamowe?
2020-01-13
wizytówka

W dzisiejszych czasach prawie każdy aktywny zawodowo człowiek ma swoje wizytówki. Są to niewielkie kartki grubszego papieru, na których w sposób przejrzysty i zapadający w pamięć podane są nasze najważniejsze dane oraz sposoby, w jakie można się z nami skontaktować. W kontaktach biznesowych wizytówki są bardzo cennym i ważnym narzędziem, które reprezentuje nas, kiedy fizycznie nie ma już nas w zasięgu potencjalnego klienta czy współpracownika. Zdarzają się sytuacje, kiedy wizytówka wywiera na naszych klientach pierwsze wrażenie, bo dotrze w ich ręce jeszcze zanim nastąpi pierwsze oficjalne spotkanie. Właśnie dlatego powinna być prawidłowo zaprojektowana. Dobra wizytówka świadczy o nas i o jakości świadczonych przez nas usług.

Jakie informacje powinny się znaleźć na wizytówce?

Najważniejsze jest nasze imię i nazwisko. Zdarzają się wizytówki bez tych danych, ale lepiej o nich pamiętać. Dzięki umieszczeniu na wizytówce swojego imienia i nazwiska, osoba, która chce się z nami skontaktować, może od razu zwracać się do nas po imieniu, co znacznie ułatwia biznesowe kontakty. Firmy nie są abstrakcyjnymi tworami, lecz sumą wszystkich ludzi, którzy w nich pracują i je tworzą. Pamiętając o tym, umieśćmy swoje imię i nazwisko na wizytówce.


Pod naszymi danymi powinno znaleźć się stanowisko, na jakim obecnie pracujemy.


Kolejną ważną informacją jest nazwa i logo firmy, którą reprezentujemy. Umieszczenie logo na wizytówce pozwala na szybką wizualną identyfikację potrzebnego kontaktu, gdy przeglądamy nasz wizytownik. 


Na wizytówce powinien znaleźć się także adres siedziby firmy.


Nie zapominajmy o umieszczeniu adresu strony internetowej oraz naszych danych kontaktowych. To dzięki nim, klient będzie mógł się z nami skontaktować po zakończeniu spotkania.

Dlaczego ważny jest wygląd wizytówki?

Oprócz niezbędnych informacji, które powinny się znaleźć na każdej dobrej wizytówce, istotną sprawą jest jej wygląd. Powinna być wykonana estetycznie, a jej projekt graficzny powinien nawiązywać do prowadzonej przez firmę działalności. Ładna wizytówka z ciekawą szatą graficzną będzie skutecznie przykuwała uwagę i stanowiła dodatkową formę reklamy. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *