Opublikowano Dodaj komentarz

Książka jako kluczowy element budowania marki osobistej

XXI wiek to gigantyczny skok zarówno rozwojowy jak i pojawienie się całkowicie nowych możliwości zarobku. Obecnie w sieci istnieje tak wiele sposobów na zarobek i dodatkowo często jest to zarobek wyższy niż w przypadku standardowej pracy. Oczywiście, aby swoje umiejętności odpowiednio przekuć na pieniądze, trzeba wyrobić sobie w sieci markę osobistą. Twoje umiejętności to podstawa, jednak bez dobrego marketingu niestety, ale o sukces będzie bardzo trudno.

O tym jak budować markę osobistą w Internecie szczegółowo piszę Paweł Tkaczyk. Dziś jednak spojrzymy na budowanie marki osobistej z innej perspektywy. Co możesz zrobić, żeby wyróżnić się spośród konkurencji w sytuacji gdy już można cię w sieci znaleźć.

Czyi o jakie produkty powinieneś zadbać, aby wyróżnić się na tle podobnej konkurencji.

Wybieramy sprawdzone rozwiązania

Nie ma co ukrywać, ale bardzo wiele osób przy ostatecznym wyborze kieruje się ceną. Warto zaznaczyć, że nie najniższą tylko taką na poziomie 40% rozpiętości. Czyli jeżeli znajdą 5 oferta w cenach: 100 zł, 120 zł, 200 zł, 220 zł i 300 zł. To te skrajne odrzucą.

Najtańsze zostaną odrzucone, bo skoro tanio to kiepska jakość. Najdroższy z kolei zostanie odrzucony, bo za drogi. Pod uwagę zostaną wzięte tylko oferty za 200 zł i 220 zł.

Załóżmy, że firm oferujących daną usługę w tym przedziale jest 5. Ich oferty różnią się jedynie detalami, które nie wpływają na jakość usługi.

W jaki sposób, więc się wyróżnić spośród takich samych ofert?

Jak wydrukować własną książkę

Wróćmy chociażby na stronę, którą przywołałem wcześniej, a więc Pawła Tkaczyka. Osób, które zajmują się mniej więcej tym samym co on jest w sieci mnóstwo. Ceny takich usług są na podobnym dość wysokim poziomie. I jak się wyróżnić?

Zobacz co zrobił Paweł.

Paweł Tkaczyk, aby wyróżnić się na tle konkurencji, w widocznym miejscu zamieszcza informację o swoich książkach

Na pierwszej stronie, w głównej części zamieszcza informację o książkach jakie wydał. Niby nic takiego, a jednak robi robotę. W końcu byle kto nie napisze książki. Co prawda Paweł Tkaczyk jest uznanym fachowcem o kreowania wizerunku, jednak mimo wszystko chwali się tym, że napisał książki.

Czy każdy może wydać własną książkę

Czy każdy może napisać książkę? Oczywiście! Wystarczy tylko chęć do dzielenia się wiedzą. Nie musi to być przecież książka odkrywcza, która zmienia kąt patrzenia na elementy twojej branży. Jeżeli zajmujesz się remontami, możesz opisać jak samodzielnie i niskim kosztem wyremontować mieszkanie. Fotograf może napisać książkę o aparatach fotograficznych – Na co zwracać uwagę gdy kupujesz aparat fotograficzny, co to jest przysłona, jak robić dobre zdjęcia, bokeh itp.

Tak naprawdę w każdej branży możesz zaistnieć posiadając swoją książkę.

Na początek nawet nie musi to być książka w wersji papierowej. Wystarczy darmowy ebook dostępny na twojej stronie internetowej. Jednak książka drukowana to jeszcze wyższy poziom renomy.

Aby wydrukować własną książkę, najtrudniejszym elementem jest przełamanie się i zaczęcie pisać. Potem już wszystko idzie z górki.

W swojej ofercie również mamy druk książek klejonych, nazywają się one u nas Katalogi klejone PUR. Przyjęło się uważać, że książki można wydawać tylko poprzez wydawnictwo. Na szczęście te czasy już dawno minęły. Jeżeli chcesz wydać książkę wystarczy zgłosić się do drukarni i zamówić jej druk. Wbrew pozorom nie są to również gigantyczne koszty.

Drukarnia offsetowa charakteryzuje się dłuższym czasem realizacji zamówienia, ale niskimi cenami. Poszukaj w Internecie jakiejś. W przypadku druku książek w formacie A5, ilości stron 128 i nakładzie 1000 szt. koszt jednej sztuki to jedyne 8,52 zł. Niby dużo, ale jeżeli dzięki temu zyskasz nowych klientów? Oblicz ilu klientów musisz pozyskać, aby zwrócił Ci się koszt druku. Przelicz czy ci się to opłaca. Pisz

Dodaj komentarz