Darmowa dostawa

studio graficzne
Nasze studio graficzne
2019-01-09
ulotki reklamowe
Czy ulotki reklamowe wciąż są skuteczne?
2019-11-04
darmowa dostawa

Według badań GUS, najczęstszym powodem dla którego klienci nie kupują w sklepach internetowych jest droga dostawa. Darmowa dostawa tak więc jest obowiązkiem każdego sklepu www.

Darmowa wysyła 

Oczywiście powiedzmy sobie jasno – darmowa dostawa, to jeden z 5 głównych powodów. Pozostałe to:

  • nieudostępnienie odpowiedniego sposobu płatności,
  • brak zaufania do sklepu,
  • brak poszukiwanego sposobu dostawy przesyłki,
  • za mało zdjęć produktów.

Porównując wszystkie te czynniki, łatwo można dojść do wniosku, że najłatwiej wprowadzić darmową dostawę. 

Mam nadzieję, że nikt nie wierzy w to, że coś może być za darmo. Tak samo darmowa wysyłka wcale nie musi być darmowa. Aby klienci przychylniej patrzyli na twój sklep www, możesz zaoferować darmową wysyłkę po przekroczeniu jakiejś kwoty. Wtedy z jednej strony dajesz możliwość bezpłatnego otrzymania paczki, a z drugiej motywujesz klientów do dokonania większych zakupów. 

Inną często spotykaną metodą jest wliczanie kosztów przesyłki w cenę produktu. Jest to praktyka nagminnie stosowana na pewnym popularnym portalu aukcyjnym. Co prawda tam zasada działania jest trochę inna bo za wysyłkę płacimy raz na miesiąc, ale pieniądze te idą do właścicieli portalu, a sprzedający aby móc wysłać paczkę muszą podnieść jej cenę o koszty wysyłki.

Darmowa wysyłka w naszej drukarni

Dokonując zakupu w sklepach internetowych wybieramy zazwyczaj ten, który jest najtańszy. Sam przekonałem się, że często sklep, który wydaje się być najtańszy po doliczeniu opłaty za wysyłkę okazuje się być mniej konkurencyjny.

My od początku istnienia firmy postanowiliśmy sobie za punkt honorowy oferować darmową przesyłkę. Robimy to ze względu na dobro klienta, który nie musi najpierw dodawać produktów do koszyka, a później sprawdzać ile kosztuje wysyłka. Po prostu dbamy o Wasz czas, a nasze zasady są jasne. 

Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx oraz DPD, dzięki czemu 91% paczek dociera do adresatów już następnego dnia. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *