fbpx

Roll-up mobilny sposób na reklamę

kupujemy
Foldery reklamowe a wzrost sprzedaży
13-02-2019
darmowy bank zdjęć
Darmowe banki zdjęć
26-02-2019
prezentacja

Roll-up to najbardziej uniwersalny nośnik reklamowy. Zarazem, ze względu na wymiary po złożeniu, wagę oraz dodatkową torbę transportową, jest on niesamowicie mobilny. Złożenie i rozłożenie zajmuje zaledwie kilka minut. A powierzchnia podłoża jaka wystarczy do rozłożenia to zaledwie 90 cm na 20 cm. Przy potrzebie tak niewielkiego miejsca wolnego, powierzchnia reklamowa jaką oferuje roll-up to 1,7 m2.

Czym jest roll-up

Standardowy wymiar tego nośnika reklamy zewnętrznej ma wymiar 85 cm szerokości i 200 cm wysokości. Jest to konstrukcja wykonana ze wzmacnianego aluminium. Składa się ona z kasety, w której chowa się cała reklama oraz stelaż umożliwiający rozłożenie. Dzięki takiemu rozwiązaniu po złożeniu roll-up ma wymiary 90 cm długość na 15 cm wysokości i 15 cm głębokości, a więc jest naprawdę poręczny. Dodatkowo do każdego zamówienia dołączamy torbę transportową, dzięki której przenoszenie go z miejsca na miejsce, a także magazynowanie jest bardzo łatwe. Dzięki zastosowaniu aluminium, roll-up jest bardzo lekki.

Zastosowanie

Roll-up można z powodzeniem stosować zarówno w pomieszczeniach jak i na zewnątrz. Jednak na zewnątrz zaleca się rozkładać go w miejscach odgrodzonych od wiatru. Co prawda posiada on rozkładane nóżki, które zwiększają powierzchnię przylegania do podłoża, jednak ze względu na dużą powierzchnię reklamową, większe porywy wiatru mogą go bez trudu przewrócić.

Tego rodzaju reklamę często stosujemy jest na różnego rodzaju targach, pokazach, prezentacjach, konferencjach. Jest to świetne uzupełnieniem stoiska targowego. Dzięki zastosowaniu materiału, który nie przepuszcza światła, nadruk wygląda tak samo świetnie zarówno w cieniu jak i w pełnym słońcu. Ostatnio bardzo często sprzedaje się jako reklama dla DJ weselnych i barmanów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *