Ze względu na swoją niską cenę, wizytówki stały się nieodzownym partnerem każdego przedsiębiorcy. Służą one do identyfikacji naszej firmy podczas rozmów biznesowych jak również podczas nawiązywania nowych znajomości. Ich bardzo duża popularność spowodowała, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji. Jednak specjalnie dla was, przygotowaliśmy 4 nietypowe wizytówki, dzięki którym zaskoczysz swoich klientów. Co ważne każdy z tych pomysłów możesz zamówić u nas. A wszystko o to, aby twoja wizytówka nie wyglądała jak zwykły kawałek papieru.
Nietypowe wizytówki z lakierem punktowym
Na pierwszy rzut oka nic ciekawego. Jednak przy bliższym zapoznaniu się z wizytówką okazuje się, że jest ona wyjątkowo elegancka.
Lakier punktowy, jak nazwa wskazuje, pokrywa jedynie część wizytówki. Przeważnie jest nim pokryte logo firmy lub imię i nazwisko osoby posiadającej takie wizytówki. Często zdarza się, że lakierem wybiórczym, jak inaczej nazywamy lakier punktowy, pokrywamy zarówno logo jak i dane osobowe i teleadresowe.
Jednak to nie koniec co możemy zrobić. Możemy potraktować lakier punktowy jako kolejny kolor. Oznacza to, że będziemy pokrywali nim… nic. Dzięki temu otrzymamy niesamowity efekt, który będzie pojawiał się gdy na wizytówkę padnie światło.
Jednak i to nie jest koniec z możliwościami eksperymentowania z lakierem wybiórczym. Otóż możemy go jeszcze wykorzystać jako dodatkowe nierzucające się w oczy tło.
Należy zauważyć, że lakier wybiórczy jest zauważalny nie tylko okiem, ale również ma inną strukturę w dotyku. Jest on bardziej śliski oraz powoduje, że wizytówka, w miejscu gdzie się znajduje lakier, jest wypukła.
Folia soft touch
Kolejnym bardzo fajnym sposobem wyróżnienia się na tle konkurencji jest pokrycie wizytówki soft touch. W tłumaczeniu dosłownym z języka angielskiego soft touch oznacza miękki w dotyku. W gruncie rzeczy trudno się z tym tłumaczeniem nie zgodzić. Wizytówki pokryte folią soft touch w dotyku stają się aksamitne, delikatnie gumowe. Dla niektórych osób przypominają one w dotyku ludzką skórę. W każdym razie przestają być zwykłymi wizytówkami, a stają się czym co na pewno zaciekawi odbiorcę.
Folia soft touch również bardzo ładnie wzmacnia intensywność kolorów.
Nietypowe wizytówki kwadratowe
Przywykliśmy już do faktu, że wizytówki kształtem przypominają karty płatnicze, a więc ich wymiar wynosi 90 mm x 50 mm. Wyobraź sobie zdziwienie na twarzy osób, które odbierają od ciebie wizytówkę, która jest… kwadratowa. Gwarantujemy zdziwienie do kwadratu.
Tak na prawdę sprawa projektu graficznego schodzi tutaj na mniej ważne drogi. Sam kształt wizytówki robi piorunujące wrażenie. Oczywiście, jeżeli do nietypowego kształtu dodamy również świetny projekt to efekt powinien zwalać z nóg.
No i nie zapominaj o fakcie, że takie wizytówki również można pokryć np. folią soft touch.
Wizytówki MultiLoft 925 g
Na koniec zostawiliśmy coś specjalnego! Nasza największa nowość! Wizytówki MultiLoft o gramaturze aż 925 g. i więcej. Jest to nic innego ja specjalne połączenie kilku papierów. Zewnętrzne warstwy są wykonane z białego papieru ozdobnego. Natomiast kolory wewnętrzne można wybierać spośród 10 dostępnych kolorów.
Dzięki potrójnej warstwie papieru wizytówki są zauważalnie grubsze niż standardowe (około trzykrotnie), dzięki czemu przyciągają uwagę. Dwie zewnętrzne warstwy papieru to papier ozdobny, a środek papier barwiony. Jest to oferta skierowana do osób, które wiedzą, że design wizytówki jest równie ważny jak jej jakość. Niestety, jest to produkt premium i jako minus tego rozwiązania należy uznać jego cenę, które jest kilkukrotnie wyższa niż standardowych wizytówek.
BONUS! Inne nietypowe wizytówki
Przyjęło się uważać, że eleganckie wizytówki to klasyczny wygląd, a więc białe tło i czarne litery. Żadnych zdjęć i innych elementów ozdobnych. Jednak oczywiście, wszystko zależy od rodzaju działalności. Weźmy chociażby tą wizytówkę:
Jeżeli jesteś grafikiem, rysownikiem komiksów lub kimś kto zajmuje się branżą kreatywną, to taka wizytówka nie powinna nikomu przeszkadzać. Wprost przeciwnie! Dzięki zapadającej w pamięć kolorystyce łatwo będzie mógł się wyróżnić.
Należy oczywiście pamiętać, aby kolory ze sobą współgrały.
Można też zaskoczyć klienta zawiązaniem do swojej branży na wizytówce. Sklepy z winem mogą mieć na przykład taką wizytówkę:
Inny przykład to może być okulista, który swoje dane adresowe ma zapisane w formie tablicy do sprawdzania wzroku.
Ostatni bonusowy sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji to połączenie wizytówki z kodem QR. Kody QR to znak graficzny, po zeskanowaniu którego jesteś przenoszony w dowolne miejsce w Internecie, np. strona www danej firmy.
Sposób bardzo prosty do wykonania, a zaskakujący i nowoczesny.
Artykuły, które mogą cię zainteresować:
[…] 4 pomysły na nietypową wizytówkę […]
[…] 4 pomysły na nietypowe wizytówkiPo co mi wizytówkaJak przygotować projekt wizytówki Kategoria: Wizytówki […]
[…] dobrej wizytówki4 pomysły na nietypowe wizytówkiJak przygotować projekt […]