
Przygotowaliśmy dla Was darmowy kalendarz na 2023 rok. Możecie go pobrać w każdej chwili. Natomiast jeżeli sobie życzysz, to my bardzo chętnie wydrukujemy Ci taki kalendarz.
Czytaj dalej Kalendarz na 2023 rokuPrzygotowaliśmy dla Was darmowy kalendarz na 2023 rok. Możecie go pobrać w każdej chwili. Natomiast jeżeli sobie życzysz, to my bardzo chętnie wydrukujemy Ci taki kalendarz.
Czytaj dalej Kalendarz na 2023 rokuOstatnie dwa lata nauczyły nas, że przewidywania zawodzą. Jednak trudno wejść w nowy rok i nie stawiać sobie żadnych celów, a jedynie czekać co los przyniesie. Na co zatem powinniśmy zwrócić uwagę planując nasz marketing. Jakie będą trendy marketingowe w 2022 roku?
Czytaj dalej Trendy marketingowe 2022Na przełomie wieków do Polski zawitała bardzo prosta metoda znakowania kubeczków reklamowych. Jako, że była to nowość, bardzo dużo firm chcąc się wyróżnić, zamawiało kubeczki z indywidualnym nadrukiem. Jednak było to 20 lat temu. Przez ten czas świat reklamy ewoluował niesamowicie. Czy nadal jest sens inwestować w taki gadżet reklamowy jak kubeczki reklamowe?
Czytaj dalej Kubeczki reklamowe w 2022 roku – czy jest sensNie ma takiej branży, żeby nie było w niej konkurencji. Najczęściej konkurencja odbierana jest jako negatywny czynnik. Im większa konkurencja tym trudniej wejść na rynek i na nim zarobić – mówi się. Konkurencję odbiera się głównie jako konieczność konkurowania pod względem ceny. Tym czasem jest to najgorsze z możliwych rozwiązań. Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji, aby przestać rywalizować z nimi ceną?
Czytaj dalej Jak się wyróżnić na tle konkurencjiPewnie nie raz spotkałeś się z informacją, że aby klientowi coś sprzedać to musisz przyciągnąć jego zainteresowanie i wzbudzić chęć posiadania. To mniej więcej jest właśnie model AIDA. Jednak czy w XXI wieku on nadal działa?
Czytaj dalej Model AIDA – czy nadal działa?Reklama w każdej branży to podstawa prawidłowego działania i utrzymania relacji z klientami. Jednak nie należy zapominać również o innych nogach, na których stoi Twoja firma. Dywersyfikacja źródeł pozyskiwania klientów. Umiejętność mądrego oszczędzania. I dziś zajmiemy się właśnie tym ostatnim zagadnieniem, a dokładnie będziemy zastanawiali się której są najtańsze płatności online.
Czytaj dalej Jakiego operatora płatności online wybraćKilka miesięcy temu mieliśmy przyjemność rozpocząć dłuższą współpracę z siecią salonów optycznych OkoEkspert.pl. Okoeksert to profesjonalny okulista – Kielce, Morawica i Daleszyce. Jest to kielecka firma działająca na rynku od kilku lat, a mimo krótkiego czasu, potrafiła nieźle namieszać. Robiliśmy dla nich wydruki poligraficzne, a także oznakowaliśmy ich lokal we wnętrzu.
Czytaj dalej OkoEkspert.pl – zobacz się wyniknęło z wspólnych działańTechnologia w XXI wieku pędzi. To już nawet nie zmiany, ale drastyczne zmiany. Wszystko zmierza w kierunku ułatwienia możliwości dostępu do obszarów do tej pory zarezerwowanych dla profesjonalistów. Coraz częściej dostajemy do druku projekty przegotowane w domowym zaciszu na darmowych programach graficznych. Co warto zaznaczyć są one przygotowane bardzo profesjonalnie i nie wymagają najmniejszych poprawek. Darmowe programy graficzne dziś oferują niewiele mniej możliwości niż profesjonalne.
Czytaj dalej Darmowe programy graficzneWydawać by się mogło, że projektowanie graficzne nie ma swoich trendów, tylko kieruje się gustem klientów. Po części to oczywiście prawda, jednak gust klientów jest w pewien sposób nakierowywany. Jak mówił inż. Mamoń, podobają się nam rzeczy, które już kiedyś widzieliśmy… Po prostu… Poprzez reminiscencje. Jakie są więc trendy graficzne w 2021 roku?
Czytaj dalej Trendy graficzne w 2021 rokuXXI wiek to gigantyczny skok zarówno rozwojowy jak i pojawienie się całkowicie nowych możliwości zarobku. Obecnie w sieci istnieje tak wiele sposobów na zarobek i dodatkowo często jest to zarobek wyższy niż w przypadku standardowej pracy. Oczywiście, aby swoje umiejętności odpowiednio przekuć na pieniądze, trzeba wyrobić sobie w sieci markę osobistą. Twoje umiejętności to podstawa, jednak bez dobrego marketingu niestety, ale o sukces będzie bardzo trudno.
Czytaj dalej Książka jako kluczowy element budowania marki osobistej