Opublikowano Dodaj komentarz

Jak zaprojektować ulotkę

Mimo ciągłego i szybkiego rozwoju Internetu i reklamy w nim, nadal to wizytówki i ulotki są podstawą każdej działalności gospodarczej. Jednak, tak jak ze wszystkim, ulotki można mieć dobrze przygotowane i źle. Pamiętaj również, że każdej reklamie trzeba umieć policzyć jej skuteczność. Tak samo jest z reklamą poligraficzną. Jak zaprojektować ulotkę, żeby przyciągała klientów i dało się policzyć ilu?

Czytaj dalej Jak zaprojektować ulotkę
Opublikowano Dodaj komentarz

Chaos graficzny Polski

Identyfikacja wizualna nie dotyczy tylko firm i marek. W równym stopniu dotyczy ona również państw narodowych. Niestety Polska pod tym względem wypada fatalnie. Pewnie spotkałeś się z logo Ministerstwa Zdrowia – taki śmieszny wężyk, albo Ministerstwa Sportu i Turystyki – czerwony i zielony sierp. Pytanie brzmi – Po co to komu?

Czytaj dalej Chaos graficzny Polski
Opublikowano Dodaj komentarz

Reklama telewizyjna czy internetowa

Nie znam osoby, która lubi reklamy telewizyjne. Winą za taki stan rzeczy nie należy obarczać jednak TVN czy Polsatu, którzy przodują w ilości i czasie trwania reklam, a nas samych. Wbrew temu co się powszechnie twierdzi jesteśmy na tyle podatni na reklamy telewizyjne, że jest ich coraz więcej. Młode pokolenie jednak więcej czasu spędza w Internecie niż przed telewizorem. Zatem co jest skuteczniejsze – reklama telewizyjna czy internetowa?

Czytaj dalej Reklama telewizyjna czy internetowa
Opublikowano Dodaj komentarz

Wizytówki dla lekarzy

Wizytówki, jak pisałem w ostatnim artykule, to coś co mimo upływu lat ciągle ma ogromne znaczenie. Środowisko lekarzy jest chyba jednym z bardziej tradycyjnych środowisk jakie przychodzą mi do głowy. Zwracają oni na otoczkę swojej pracy bardzo dużą uwagę i dbają o najdrobniejsze szczegóły. Z tego powodu odpowiednio przygotowane wizytówki dla lekarzy to priorytet.

Czytaj dalej Wizytówki dla lekarzy
Opublikowano 1 komentarz

Po co mi wizytówka

Pewnie niejeden z was zastanawia się po co komu w XXI wieku coś tak analogowego i archaicznego jak wizytówka. Chyba nie ma firmy, która nie korzysta z maili lub różnych komunikatorów do utrzymywania relacji z klientami. A wizytówki? No cóż. Powoli schodzą na dalszy plan. Co nie znaczy, że wizytówki nie starają się nadrobić braki innymi elementami. Zatem pytanie Po co mi wizytówka wciąż jest aktualne?

Czytaj dalej Po co mi wizytówka
Opublikowano Dodaj komentarz

Format papieru

papier

Gdyby nie istniał papier, reklama wyglądała by zupełnie inaczej. Jednak na szczęście ok. 2000 lat temu w Chinach oficjel o imieniu Ts’ai Lun zauważył, że efektem ubocznym mycia waty jedwabnej poprzez namaczanie jej i intensywne ubijanie kijami, jest produkt, który później można wykorzystać do stworzenia trwalszego materiału.

Czytaj dalej Format papieru
Opublikowano Dodaj komentarz

Jak zamówić ulotki reklamowe?

sklep

Świat podąża bardzo szybko do przodu. To co wczoraj było krzykiem mody, dziś jest nieaktualne, a jutro będzie śmieszne. Dokładnie tak samo szybko zmienia się świat handlu. Jeszcze w latach 90. XX wieku po zakupy spożywcze szliśmy do osiedlowych sklepików, a żeby kupić bluzkę na główny deptak miasta. Później pojawiły się centra handlowe i cały handel przeniósł się do nich. Obecnie centra handlowe też powoli stają się przeżytkiem, a w ich miejsce zajmuje e-handel.

Czytaj dalej Jak zamówić ulotki reklamowe?
Opublikowano 1 komentarz

Cechy dobrej wizytówki

komunikacja biznesowa

Na każdym kroku powtarzam, że wizytówka to taki niepozorny mały kawałek papieru, który jednak pełni bardzo ważną funkcję reprezentatywną. Znajdują się na nich najważniejsze dane teleadresowe firmy oraz/lub osoby ją posiadającej. W kontaktach biznesowych wizytówki są bardzo cennym i ważnym narzędziem, ponieważ reprezentuje nas w momencie gdy nie jesteśmy już na spotkaniu biznesowym. Właśnie dlatego powinniśmy ją prawidłowo zaprojektować. Czy wiesz jakie są cechy dobrej wizytówki?

Czytaj dalej Cechy dobrej wizytówki
Opublikowano Dodaj komentarz

Czy ulotki reklamowe wciąż są skuteczne?

Żyjemy w czasach niezwykle szybkiego rozwoju technologicznego. W ostatnich latach obserwowaliśmy wzrost znaczenia Internetu i wirtualnej rzeczywistości. Dzisiaj większość naszej aktywności dzieje się właśnie tam, dlatego reklamodawcy przenieśli wiele swoich akcji i działań do sieci. Jednak czy taka sytuacja oznacza, że tradycyjne formy reklamy takie jak ulotki reklamowe przestały być skuteczne? W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się jakie znaczenie mają obecnie ulotki reklamowe i czy ich używanie ma nadal sens.

Czytaj dalej Czy ulotki reklamowe wciąż są skuteczne?
Opublikowano Dodaj komentarz

Darmowa dostawa

Według badań GUS, najczęstszym powodem dla którego klienci nie kupują w sklepach internetowych jest droga dostawa. Darmowa dostawa tak więc jest obowiązkiem każdego sklepu www.

Darmowa wysyła 

Oczywiście powiedzmy sobie jasno – darmowa dostawa, to jeden z 5 głównych powodów. Pozostałe to:

  • nieudostępnienie odpowiedniego sposobu płatności,
  • brak zaufania do sklepu,
  • brak poszukiwanego sposobu dostawy przesyłki,
  • za mało zdjęć produktów.

Porównując wszystkie te czynniki, łatwo można dojść do wniosku, że najłatwiej wprowadzić darmową dostawę. 

Mam nadzieję, że nikt nie wierzy w to, że coś może być za darmo. Tak samo darmowa wysyłka wcale nie musi być darmowa. Aby klienci przychylniej patrzyli na twój sklep www, możesz zaoferować darmową wysyłkę po przekroczeniu jakiejś kwoty. Wtedy z jednej strony dajesz możliwość bezpłatnego otrzymania paczki, a z drugiej motywujesz klientów do dokonania większych zakupów. 

Inną często spotykaną metodą jest wliczanie kosztów przesyłki w cenę produktu. Jest to praktyka nagminnie stosowana na pewnym popularnym portalu aukcyjnym. Co prawda tam zasada działania jest trochę inna bo za wysyłkę płacimy raz na miesiąc, ale pieniądze te idą do właścicieli portalu, a sprzedający aby móc wysłać paczkę muszą podnieść jej cenę o koszty wysyłki.

Darmowa wysyłka w naszej drukarni

Dokonując zakupu w sklepach internetowych wybieramy zazwyczaj ten, który jest najtańszy. Sam przekonałem się, że często sklep, który wydaje się być najtańszy po doliczeniu opłaty za wysyłkę okazuje się być mniej konkurencyjny.

My od początku istnienia firmy postanowiliśmy sobie za punkt honorowy oferować darmową przesyłkę. Robimy to ze względu na dobro klienta, który nie musi najpierw dodawać produktów do koszyka, a później sprawdzać ile kosztuje wysyłka. Po prostu dbamy o Wasz czas, a nasze zasady są jasne. 

Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx oraz DPD, dzięki czemu 91% paczek dociera do adresatów już następnego dnia.