Opublikowano Dodaj komentarz

Jak zaprojektować ulotkę

Mimo ciągłego i szybkiego rozwoju Internetu i reklamy w nim, nadal to wizytówki i ulotki są podstawą każdej działalności gospodarczej. Jednak, tak jak ze wszystkim, ulotki można mieć dobrze przygotowane i źle. Pamiętaj również, że każdej reklamie trzeba umieć policzyć jej skuteczność. Tak samo jest z reklamą poligraficzną. Jak zaprojektować ulotkę, żeby przyciągała klientów i dało się policzyć ilu?

Czytaj dalej Jak zaprojektować ulotkę
Opublikowano Dodaj komentarz

Kubek jako gadżet reklamowy

Duże przedsiębiorstwa nieustannie mają na uwadze zaopatrywanie się w różnego rodzaju gadżety reklamowe, które mają za zadanie podnieść popularność konkretnej marki na rynku. Tego rodzaju artykuły promocyjne najczęściej trafiają do bliskich klientów czy też współpracowników. Kubki mogą być wykorzystywane w bardzo różnych celach, a mianowicie do przechowywania niezbędnych artykułów biurowych czy też po prostu do picia codziennej kawy.

Popularność kubków reklamowych

Większość firm posiada w swoim asortymencie reklamowym opisywane gadżety. Kubki to popularne narzędzie reklamowe, którego zadaniem jest głównie promocja danej marki. Wbrew pozorom tego rodzaju prezenty mają ogromne znaczenie dla postrzegania konkretnego przedsiębiorstwa. Z pewnością nikogo nie zdziwi fakt, że wspomniany gadżet wybierany jest tak często ze względu na swoją niskobudżetowość. Kubki reklamowe w ramach budowania świadomości marki są też przekazywane współpracownikom w związku z konkretnymi akcjami marketingowymi. Można je również otrzymać na licznych imprezach czy też wystawach organizowanych z myślą o przedsiębiorstwach działających w konkretnej dziedzinie gospodarki.

Wiele możliwości

Obecnie to głównie osoby odpowiedzialne za marketing decydują o wyglądzie reklamowego kubka. Dzięki nowoczesnym technologiom można tworzyć niepowtarzalne nadruki. Większość zastosowanych technik charakteryzuje się odpornością na zmywanie. Najczęściej na powierzchni tego rodzaju artykułów promocyjnych umieszcza się logo, nazwę oraz adres konkretnego przedsiębiorstwa. Niejednokrotnie na kubkach pojawiają się również chwytliwe hasła, slogany reklamowe, a także grafiki typowe dla danej marki.

Opublikowano Dodaj komentarz

Gadżety biurowe przydatne na co dzień 

Każde biuro potrzebuje profesjonalnego wyposażenia, aby móc sprawnie funkcjonować. Do pracy niezbędne jest wiele rzeczy, bez których wypełnianie codziennych obowiązków byłoby o wiele trudniejsze lub wręcz niemożliwe. Są to różne artykuły papiernicze oraz inne gadżety biurowe ułatwiające organizację pracy. Niektóre z nich są przez nas używane nie tylko w biurach, ale także w prywatnych domach, szkołach, przedszkolach oraz wielu innych miejscach. W każdym z tych miejsc są akcesoriami  usprawniającymi pracę lub wykonywanie różnych codziennych czynności. O jakich gadżetach biurowych mowa? Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma niezwykle przydatnymi gadżetami biurowymi stosowanymi nie tylko w biurach!

Czytaj dalej Gadżety biurowe przydatne na co dzień 
Opublikowano Dodaj komentarz

Chaos graficzny Polski

Identyfikacja wizualna nie dotyczy tylko firm i marek. W równym stopniu dotyczy ona również państw narodowych. Niestety Polska pod tym względem wypada fatalnie. Pewnie spotkałeś się z logo Ministerstwa Zdrowia – taki śmieszny wężyk, albo Ministerstwa Sportu i Turystyki – czerwony i zielony sierp. Pytanie brzmi – Po co to komu?

Czytaj dalej Chaos graficzny Polski
Opublikowano Dodaj komentarz

Reklama telewizyjna czy internetowa

Nie znam osoby, która lubi reklamy telewizyjne. Winą za taki stan rzeczy nie należy obarczać jednak TVN czy Polsatu, którzy przodują w ilości i czasie trwania reklam, a nas samych. Wbrew temu co się powszechnie twierdzi jesteśmy na tyle podatni na reklamy telewizyjne, że jest ich coraz więcej. Młode pokolenie jednak więcej czasu spędza w Internecie niż przed telewizorem. Zatem co jest skuteczniejsze – reklama telewizyjna czy internetowa?

Czytaj dalej Reklama telewizyjna czy internetowa
Opublikowano Dodaj komentarz

Wizytówki dla lekarzy

Wizytówki, jak pisałem w ostatnim artykule, to coś co mimo upływu lat ciągle ma ogromne znaczenie. Środowisko lekarzy jest chyba jednym z bardziej tradycyjnych środowisk jakie przychodzą mi do głowy. Zwracają oni na otoczkę swojej pracy bardzo dużą uwagę i dbają o najdrobniejsze szczegóły. Z tego powodu odpowiednio przygotowane wizytówki dla lekarzy to priorytet.

Czytaj dalej Wizytówki dla lekarzy
Opublikowano Dodaj komentarz

Po co mi wizytówka

Mogłoby się wydawać, że w dzisiejszym cyfrowym świecie, coś tak bardzo analogowego jak wizytówka straci rację bytu. Tymczasem mimo upływu lat druk wizytówek wciąż cieszy się niezmienną popularnością. Co więcej wciąż się rozwija i oferuje nowe możliwości. Zatem pytanie Po co mi wizytówka wciąż jest aktualne?

Czytaj dalej Po co mi wizytówka
Opublikowano Dodaj komentarz

Format papieru

papier

Gdyby nie istniał papier, reklama wyglądała by zupełnie inaczej. Jednak na szczęście ok. 2000 lat temu w Chinach oficjel o imieniu Ts’ai Lun zauważył, że efektem ubocznym mycia waty jedwabnej poprzez namaczanie jej i intensywne ubijanie kijami, jest produkt, który później można wykorzystać do stworzenia trwalszego materiału.

Czytaj dalej Format papieru
Opublikowano Dodaj komentarz

Jak zamówić ulotki reklamowe?

sklep

Świat podąża bardzo szybko do przodu. To co wczoraj było krzykiem mody, dziś jest nieaktualne, a jutro będzie śmieszne. Dokładnie tak samo szybko zmienia się świat handlu. Jeszcze w latach 90. XX wieku po zakupy spożywcze szliśmy do osiedlowych sklepików, a żeby kupić bluzkę na główny deptak miasta. Później pojawiły się centra handlowe i cały handel przeniósł się do nich. Obecnie centra handlowe też powoli stają się przeżytkiem, a w ich miejsce zajmuje e-handel.

Czytaj dalej Jak zamówić ulotki reklamowe?
Opublikowano Dodaj komentarz

Jak stworzyć dobrą wizytówkę?

komunikacja biznesowa

W dzisiejszych czasach prawie każdy aktywny zawodowo człowiek ma swoje wizytówki. Są to niewielkie kartki grubszego papieru, na których w sposób przejrzysty i zapadający w pamięć podane są nasze najważniejsze dane oraz sposoby, w jakie można się z nami skontaktować. W kontaktach biznesowych wizytówki są bardzo cennym i ważnym narzędziem, które reprezentuje nas, kiedy fizycznie nie ma już nas w zasięgu potencjalnego klienta czy współpracownika. Zdarzają się sytuacje, kiedy wizytówka wywiera na naszych klientach pierwsze wrażenie, bo dotrze w ich ręce jeszcze zanim nastąpi pierwsze oficjalne spotkanie. Właśnie dlatego powinna być prawidłowo zaprojektowana. Dobra wizytówka świadczy o nas i o jakości świadczonych przez nas usług.

Czytaj dalej Jak stworzyć dobrą wizytówkę?