Opublikowano Dodaj komentarz

Kubeczki reklamowe w 2022 roku – czy jest sens

kubeczki reklamowe

Na przełomie wieków do Polski zawitała bardzo prosta metoda znakowania kubeczków reklamowych. Jako, że była to nowość, bardzo dużo firm chcąc się wyróżnić, zamawiało kubeczki z indywidualnym nadrukiem. Jednak było to 20 lat temu. Przez ten czas świat reklamy ewoluował niesamowicie. Czy nadal jest sens inwestować w taki gadżet reklamowy jak kubeczki reklamowe?

Czytaj dalej Kubeczki reklamowe w 2022 roku – czy jest sens
Opublikowano Dodaj komentarz

Jak się wyróżnić na tle konkurencji

jak wyróżnić się na tle konkurencji

Nie ma takiej branży, żeby nie było w niej konkurencji. Najczęściej konkurencja odbierana jest jako negatywny czynnik. Im większa konkurencja tym trudniej wejść na rynek i na nim zarobić – mówi się. Konkurencję odbiera się głównie jako konieczność konkurowania pod względem ceny. Tym czasem jest to najgorsze z możliwych rozwiązań. Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji, aby przestać rywalizować z nimi ceną?

Czytaj dalej Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Opublikowano Dodaj komentarz

Jakiego operatora płatności online wybrać

Reklama w każdej branży to podstawa prawidłowego działania i utrzymania relacji z klientami. Jednak nie należy zapominać również o innych nogach, na których stoi Twoja firma. Dywersyfikacja źródeł pozyskiwania klientów. Umiejętność mądrego oszczędzania. I dziś zajmiemy się właśnie tym ostatnim zagadnieniem, a dokładnie będziemy zastanawiali się której są najtańsze płatności online.

Czytaj dalej Jakiego operatora płatności online wybrać
Opublikowano Dodaj komentarz

OkoEkspert.pl – zobacz się wyniknęło z wspólnych działań

Kilka miesięcy temu mieliśmy przyjemność rozpocząć dłuższą współpracę z siecią salonów optycznych OkoEkspert.pl. Okoeksert to profesjonalny okulista – Kielce, Morawica i Daleszyce. Jest to kielecka firma działająca na rynku od kilku lat, a mimo krótkiego czasu, potrafiła nieźle namieszać. Robiliśmy dla nich wydruki poligraficzne, a także oznakowaliśmy ich lokal we wnętrzu.

Czytaj dalej OkoEkspert.pl – zobacz się wyniknęło z wspólnych działań
Opublikowano Jeden komentarz

Darmowe programy graficzne

Technologia w XXI wieku pędzi. To już nawet nie zmiany, ale drastyczne zmiany. Wszystko zmierza w kierunku ułatwienia możliwości dostępu do obszarów do tej pory zarezerwowanych dla profesjonalistów. Coraz częściej dostajemy do druku projekty przegotowane w domowym zaciszu na darmowych programach graficznych. Co warto zaznaczyć są one przygotowane bardzo profesjonalnie i nie wymagają najmniejszych poprawek. Darmowe programy graficzne dziś oferują niewiele mniej możliwości niż profesjonalne.

Czytaj dalej Darmowe programy graficzne
Opublikowano Dodaj komentarz

Trendy graficzne w 2021 roku

Wydawać by się mogło, że projektowanie graficzne nie ma swoich trendów, tylko kieruje się gustem klientów. Po części to oczywiście prawda, jednak gust klientów jest w pewien sposób nakierowywany. Jak mówił inż. Mamoń, podobają się nam rzeczy, które już kiedyś widzieliśmy… Po prostu… Poprzez reminiscencje. Jakie są więc trendy graficzne w 2021 roku?

Czytaj dalej Trendy graficzne w 2021 roku
Opublikowano Dodaj komentarz

Książka jako kluczowy element budowania marki osobistej

XXI wiek to gigantyczny skok zarówno rozwojowy jak i pojawienie się całkowicie nowych możliwości zarobku. Obecnie w sieci istnieje tak wiele sposobów na zarobek i dodatkowo często jest to zarobek wyższy niż w przypadku standardowej pracy. Oczywiście, aby swoje umiejętności odpowiednio przekuć na pieniądze, trzeba wyrobić sobie w sieci markę osobistą. Twoje umiejętności to podstawa, jednak bez dobrego marketingu niestety, ale o sukces będzie bardzo trudno.

Czytaj dalej Książka jako kluczowy element budowania marki osobistej
Opublikowano Jeden komentarz

Karty lojalnościowe w małej i lokalnej firmie

Wszyscy lubimy zakupy. Jeszcze bardziej lubimy promocje! Według badań przeprowadzonych przez Comarch i TNS w 2019 roku, już ponad 70% Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Czy zatem warto zorganizować i dorzucać również swój program lojalnościowy? Czy na karty lojalnościowe mogą sobie pozwolić również małe i lokalne firmy?

Czytaj dalej Karty lojalnościowe w małej i lokalnej firmie