Opublikowano Dodaj komentarz

Książka jako kluczowy element budowania marki osobistej

XXI wiek to gigantyczny skok zarówno rozwojowy jak i pojawienie się całkowicie nowych możliwości zarobku. Obecnie w sieci istnieje tak wiele sposobów na zarobek i dodatkowo często jest to zarobek wyższy niż w przypadku standardowej pracy. Oczywiście, aby swoje umiejętności odpowiednio przekuć na pieniądze, trzeba wyrobić sobie w sieci markę osobistą. Twoje umiejętności to podstawa, jednak bez dobrego marketingu niestety, ale o sukces będzie bardzo trudno.

Czytaj dalej Książka jako kluczowy element budowania marki osobistej
Opublikowano 1 komentarz

Karty lojalnościowe w małej i lokalnej firmie

Wszyscy lubimy zakupy. Jeszcze bardziej lubimy promocje! Według badań przeprowadzonych przez Comarch i TNS w 2019 roku, już ponad 70% Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Czy zatem warto zorganizować i dorzucać również swój program lojalnościowy? Czy na karty lojalnościowe mogą sobie pozwolić również małe i lokalne firmy?

Czytaj dalej Karty lojalnościowe w małej i lokalnej firmie
Opublikowano

Magia koloru, czyli co oznaczają konkretne kolory

Kolory to coś co otacza nas ze wszystkich stron. Często tego nie zauważamy, ale w zależności od zastosowanego koloru zmieniają się nasze odczucia względem danego miejsca, firmy, samochodu. Czy wiedziałeś, że czerwone samochody są szybsze? No oczywiście, że nie są, a jednak tak nam się kojarzą. Magia koloru dotyczy każdej barwi. A co oznaczają inne kolory?

Czytaj dalej Magia koloru, czyli co oznaczają konkretne kolory
Opublikowano

Jak przeciągnąć klientów z Allegro do swojego sklepu internetowego

Allegro to serwis łączący sprzedających z kupującymi. Często słyszę, że sprzedawania na Allegro jest nieopłacalne, ponieważ trzeba tam konkurować cenami i zarabiają tylko największe firmy, które sprzedają dużo produktów z niewielką marżą. Allegro, na taką opinię, solidnie zapracowało, systematycznie podnosząc ceny i utrudniając kontakt z klientem. Skoro zatem jesteś już na tej platformie to jak przeciągnąć klientów z Allegro do twojego sklepu internetowego?

Czytaj dalej Jak przeciągnąć klientów z Allegro do swojego sklepu internetowego
Opublikowano 2 komentarze

Jak zaprojektować ulotkę

Mimo ciągłego i szybkiego rozwoju Internetu i reklamy w nim, nadal to wizytówki i ulotki są podstawą każdej działalności gospodarczej. Jednak, tak jak ze wszystkim, ulotki mogą być dobrze lub źle przygotowane. Dzieje się tak, ponieważ projektując ulotkę nie skupiamy się na grupie docelowej. Pamiętaj, że inaczej ulotki projektujemy dla klientów, którzy już cię znają, a inaczej do nowych klientów. Projektując ulotki pamiętaj również, aby zadbać o to, aby móc mierzyć skuteczność tej reklamy. Jak zaprojektować ulotkę, aby spełniała ona najważniejsze zadania?

Czytaj dalej Jak zaprojektować ulotkę
Opublikowano Dodaj komentarz

Chaos graficzny Polski

Identyfikacja wizualna nie dotyczy tylko firm i marek. W równym stopniu dotyczy ona również państw narodowych. Niestety Polska pod tym względem wypada fatalnie. Pewnie spotkałeś się z logo Ministerstwa Zdrowia – taki śmieszny wężyk, albo Ministerstwa Sportu i Turystyki – czerwony i zielony sierp. Pytanie brzmi – Po co to komu oraz czy nikt z rządzących nie wie jak ważna jest graficzna jednolitość narodowa?

Czytaj dalej Chaos graficzny Polski
Opublikowano Dodaj komentarz

Reklama telewizyjna czy internetowa

Nie znam osoby, która lubi reklamy telewizyjne. Winą za taki stan rzeczy nie należy obarczać jednak TVN czy Polsatu, którzy przodują w ilości i czasie trwania reklam, a nas samych. Wbrew temu co się powszechnie twierdzi jesteśmy na tyle podatni na reklamy telewizyjne, że jest ich coraz więcej. Młode pokolenie jednak więcej czasu spędza w Internecie niż przed telewizorem. Zatem co jest skuteczniejsze – reklama telewizyjna czy internetowa?

Czytaj dalej Reklama telewizyjna czy internetowa
Opublikowano Dodaj komentarz

Wizytówki dla lekarzy

Wizytówki, jak pisałem w ostatnim artykule, to coś co mimo upływu lat ciągle ma ogromne znaczenie. Środowisko lekarzy jest chyba jednym z bardziej tradycyjnych środowisk jakie przychodzą mi do głowy. Zwracają oni na otoczkę swojej pracy bardzo dużą uwagę i dbają o najdrobniejsze szczegóły. Z tego powodu odpowiednio przygotowane wizytówki dla lekarzy to priorytet.

Czytaj dalej Wizytówki dla lekarzy
Opublikowano 2 komentarze

Po co mi wizytówka

Pewnie niejeden z was zastanawia się po co komu w XXI wieku coś tak analogowego i archaicznego jak wizytówka. Chyba nie ma firmy, która nie korzysta z maili lub różnych komunikatorów do utrzymywania relacji z klientami. A wizytówki? No cóż. Powoli schodzą na dalszy plan. Co nie znaczy, że wizytówki nie starają się nadrobić braki innymi elementami. Zatem pytanie Po co mi wizytówka wciąż jest aktualne?

Czytaj dalej Po co mi wizytówka