Blog

2019-12-05
wizytówka

Jak stworzyć dobrą wizytówkę?

W dzisiejszych czasach prawie każdy aktywny zawodowo człowiek ma swoje wizytówki. Są to niewielkie kartki grubszego papieru, na których w sposób przejrzysty i zapadający w pamięć […]
2019-11-04
ulotki reklamowe

Czy ulotki reklamowe wciąż są skuteczne?

Żyjemy w czasach niezwykle szybkiego rozwoju technologicznego. W ostatnich latach obserwowaliśmy wzrost znaczenia Internetu i wirtualnej rzeczywistości. Dzisiaj większość naszej aktywności dzieje się właśnie tam, dlatego […]
2019-01-16
darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Według badań GUS, najczęstszym powodem dla którego klienci nie kupują w sklepach internetowych jest droga dostawa. Darmowa dostawa tak więc jest obowiązkiem każdego sklepu www. Darmowa […]
2019-01-09
studio graficzne

Nasze studio graficzne

Nie każdą firmę stać aby wynająć profesjonalne studio graficzne do przygotowania oprawy graficznej nowej kampanii reklamowej. A warto poświęcić więcej uwagi na to zagadnienie, aby nie […]
2019-01-02
wąska specjalizacja

Wąska specjalizacja a większa sprzedaż

Sukces twojej firmy to nie tylko wysokiej jakości produkt i atrakcyjna cena, ale przede wszystkim dbanie o szczegóły i tworzenie wokół firmy dobrej marki.  Aby wyróżnić […]
2018-12-26
błędy projektów graficznych

Najczęściej popełniane błędy podczas przygotowania projektu do druku

W branży reklamowej czas odgrywa bardzo ważną rolę i przeważnie przypomina nam się o tym, że wizytówki się kończą, w momencie gdy już ich nie mamy. […]
2018-12-19
kalendarz książkowy

Kalendarz gregoriański VS Kalendarz juliański

Wydaje nam się oczywiste, że mamy rok 2018. Co więcej jesteśmy przekonani, że mamy grudzień, a dokładnie 19, czyli dzień kiedy pojawia się ten artykuł. Jednak […]
2018-12-12
tania drukarnia

Czy tania drukarnia może być dobra?

Przyjęło się uważać, że jak coś jest tanie to najczęściej jego jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Bardzo często rzeczywiście tak jest, jednak w przypadku drukarni […]
2018-12-05
identyfikacja wizualna firmy

Czym jest identyfikacja wizualna firmy

Czy wyobrażasz sobie sklep Biedronka bez biedronki nad wejściem? Albo sklep tej samej marki, tylko że logo jest zielone i na środku napis Biedronka? Czy wtedy […]
2018-08-04
typografia

Liternictwo / Typografia

Kształt liter, ich wielkość, stopień skomplikowania sugeruje klientowi status Twojej firmy. Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem banku. Bank jako instytucja, której powierzamy obrót naszymi pieniędzmi musi […]