Opublikowano

Wąska specjalizacja a większa sprzedaż

wąska specjalizacja a większa sprzedaż

Zazwyczaj jeżeli myślimy o podniesieniu dochodów firmy, pierwsze co nam się kojarzy to wyjście do szerszej grupy odbiorców. Takie podejście wydaje się bym naturalne. Po prostu chcemy zwiększyć sprzedaż. A co gdyby zrobić coś wbrew rozsądkowi i… ograniczyć liczbę kientów?

Czytaj dalej Wąska specjalizacja a większa sprzedaż
Opublikowano

Najczęstsze błędy w projektach do druku

W branży reklamowej czas odgrywa bardzo ważną rolę. Przeważnie przypomina nam się o tym, że wizytówki się kończą, w momencie gdy już ich nie mamy. Aby w możliwie najkrótszym czasie wydrukować wasze zamówienie musimy otrzymać poprawnie przygotowany plik. Zebrałem najczęstsze błędy w projektach do druku w jednym miejscu.

Czytaj dalej Najczęstsze błędy w projektach do druku
Opublikowano

Czy tania drukarnia może być dobra?

Przyjęło się uważać, że jak coś jest tanie to najczęściej jego jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Bardzo często rzeczywiście tak jest, jednak w przypadku drukarni offsetowych sprawa wygląda nieco inaczej.

Czytaj dalej Czy tania drukarnia może być dobra?
Opublikowano Jeden komentarz

Czym jest identyfikacja wizualna firmy

Na pewno nie raz spotkałeś się z firmą, która ma świetny produkt i obsługę posprzedażową, a jednak mimo wszystko wie o niej niewiele osób. Z kolei na pewno znasz również przykłady dokładnie odwrotne – kiepski produkt, a wszyscy znają tą firmę. Czy zastanawiałeś się co jest tego przyczyną? Czy wiesz jak dużą rolę gra w tym identyfikacja wizualna firmy?

Czytaj dalej Czym jest identyfikacja wizualna firmy
Opublikowano

Rodzaje czcionek – poradnik jak wybrać czcionkę

Kształt liter, ich wielkość, stopień skomplikowania sugeruje klientowi status Twojej firmy. Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem banku. Bank jako instytucja, której powierzamy obrót naszymi pieniędzmi musi budzić nasze zaufanie. Dlatego, zauważ, że żaden bank nie korzysta z krojów pisma np. hipsterskich lub odręcznych. Za to bardzo często spotykamy się z krojami wzorowanymi na piśmie średniowiecznym lub nowoczesnym, ale minimalistycznym. Dzięki skorzystanie z takich krojów czcionek klient nabierze pewności, że bank jest na rynku od bardzo długiego czasu. I o to chodzi! Rodzaje czcionek mają olbrzymi wpływ na odbiór twojej firmy.

Czytaj dalej Rodzaje czcionek – poradnik jak wybrać czcionkę
Opublikowano 3 komentarze

4 pomysły na nietypowe wizytówki

Ze względu na swoją niską cenę, wizytówki stały się nieodzownym partnerem każdego przedsiębiorcy. Służą one do identyfikacji naszej firmy podczas rozmów biznesowych jak również podczas nawiązywania nowych znajomości. Ich bardzo duża popularność spowodowała, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji. Jednak specjalnie dla was, przygotowaliśmy 4 nietypowe wizytówki, dzięki którym zaskoczysz swoich klientów. Co ważne każdy z tych pomysłów możesz zamówić u nas. A wszystko o to, aby twoja wizytówka nie wyglądała jak zwykły kawałek papieru.

Czytaj dalej 4 pomysły na nietypowe wizytówki
Opublikowano 2 komentarze

Grafika rastrowa a grafika wektorowa – różnice

Wiedza dotycząca rodzajów plików i ich zastosowania była dziedziną dotyczącą profesjonalnych grafików komputerowych. Jednak obecnie bardzo powszechny dostęp do wszelkich programów graficznych spowodował, że mamy często styczność z projektami wykonywanymi przez amatorów w domowym zaciszu. Coraz częściej zdarza się, że te projekty są na bardzo wysokim poziomie, jednak często są przesyłane do nas w niepoprawnych plikach graficznych lub z niepoprawnymi parametrami.

Czytaj dalej Grafika rastrowa a grafika wektorowa – różnice
Opublikowano 5 komentarzy

Jak przygotować projekt wizytówki

Każda drukarnia offsetowa posiada swój kodeks wymogów, które każdy projekt musi spełnić, aby nadawał się do druku. Niezależnie czy projekt wykona profesjonalna agencja reklamy czy też sam w domowym zaciszu, musi spełniać on poszczególne wymogi techniczne. Jak przygotować projekt wizytówki, żeby nie tylko spełniał nasze wymogi, ale również był profesjonalny? O tym poniżej.

Czytaj dalej Jak przygotować projekt wizytówki
Opublikowano

Co to jest druk offsetowy?

drukarnia offsetowa

Jeżeli kiedykolwiek chciałeś sobie zamówić ulotki reklamowe lub wizytówki, musiałeś się spotkać z nazwami „druk offsetowy” czy „druk cyfrowy”. Dla człowieka, dla którego poligrafia nie jest sensem życia określenia te się zupełnie obce i nic nie mówiące. Dziś postaramy się wyjaśnić czym jest druk offsetowy.

Czytaj dalej Co to jest druk offsetowy?